Jak wypromować swój biznes w sieci?

Świat mediów społecznościowych to już nie tylko chwilowy trend, lecz także nowa rzeczywistość. Serwisy społecznościowe wywierają coraz większy wpływ na życie prywatne, ale i biznesowe. Właściwe korzystanie z social mediów może więc dać duże możliwości, które pozwolą na nowe podejście do komunikacji między użytkownikiem a marką. Chcesz wypromować swoją firmę w sieci? Poznaj trzy kroki, które pomogą zrealizować Ci ten cel.

 

Krok 1 – Stwórz konta biznesowe na portalach społecznościowych

Które miejsca są najskuteczniejsze do promocji biznesu odzieżowego? Facebook i Instagram to absolutnie minimum. Warto pomyśleć także o Twitterze, Youtubie, czy Snapchacie. Obecnie, zdecydowanie najpopularniejszym portalem, gdzie większość firm decyduje się założyć biznesowy profil jest Facebook – ze względu na jego popularność. Obecnie na Facebooku jest zarejestrowanych ok 16 mln Polaków.  Nic w tym dziwnego, każda firma  chce zdobyć wymarzony rozgłos, więc chce informować użytkowników na bieżąco o nowościach, promocjach, czy rabatach. Jednak sama pobieżna znajomość danego portalu to zdecydowanie za mało, żeby odbiorcy zainteresowali się firmą. Warto takie zadanie powierzyć specjalistom, aby zacząć także sprzedawać.

Krok 2 – Zwiększ zainteresowanie użytkowników

Czy na widok przystojnego mężczyzny, który wręcza swojej miłości ukochaną parę szpilek, znajdziemy kobietę, która się nie uśmiechnie? 🙂 Wniosek jest zatem prosty. Jeżeli chcesz zwiększyć zainteresowanie swoich czytelników, stwórz przekaz, który będzie odwoływał się do emocji – wzruszy, rozśmieszy, czasem zszokuje.

Posty powinny zawierać wartość dodaną – jeżeli nie chcesz bazować na emocjonalnych historiach, skup się na swojej wiedzy i dziel nią z odbiorcami. Wizerunek eksperta pozwoli Ci zbudować przewagę nad konkurencją. Udzielaj konkretnych porad, reaguj na komentarze, odpowiadaj na wiadomości. Dobrym rozwiązaniem będzie stworzenie harmonogramu, który usystematyzuje Twoją aktywność z odbiorcami. Musisz pamiętać kiedy, gdzie i za co jesteś odpowiedzialny w danej chwili.

Krok 3 –Reklama Facebook – Zareklamuj się

Jeżeli już zaplanowałeś swoją strategię komunikacji, spraw, aby przekaz dotarł do Twojego Klienta. Narzędzia reklamowe w mediach społecznościowych pozwolą na ścisłe targetowanie i optymalizację reklamy tak, aby osiągać wyznaczone cele. Za pomocą reklamy dotrzesz do swojego Klienta, zaangażujesz go do dyskusji, skierujesz do witryny, a finalnie sprzedasz swój produkt.

Redakcja Autor

Specjaliści ds. copywritingu Kreowanie treści jest dla nas pracą, pasją i sposobem życia, którym dzielimy się z czytelnikami. Tworzymy teksty dostosowane do każdej tematyki – unikalne, angażujące, wychodzące naprzeciw potrzebom użytkowników i prowokujące do dyskusji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *