Świat mediów społecznościowych to już nie tylko chwilowy trend, lecz także nowa rzeczywistość. Serwisy społecznościowe wywierają coraz większy wpływ na życie prywatne, ale i biznesowe. Właściwe korzystanie z social mediów może więc dać duże możliwości, które pozwolą na nowe podejście do komunikacji między użytkownikiem a marką. Chcesz wypromować swoją firmę w sieci? Poznaj trzy kroki, które pomogą zrealizować Ci ten cel.
Krok 1 – Stwórz konta biznesowe na portalach społecznościowych
Które miejsca są najskuteczniejsze do promocji biznesu odzieżowego? Facebook i Instagram to absolutnie minimum. Warto pomyśleć także o Twitterze, Youtubie, czy Snapchacie. Obecnie, zdecydowanie najpopularniejszym portalem, gdzie większość firm decyduje się założyć biznesowy profil jest Facebook – ze względu na jego popularność. Obecnie na Facebooku jest zarejestrowanych ok 16 mln Polaków. Nic w tym dziwnego, każda firma chce zdobyć wymarzony rozgłos, więc chce informować użytkowników na bieżąco o nowościach, promocjach, czy rabatach. Jednak sama pobieżna znajomość danego portalu to zdecydowanie za mało, żeby odbiorcy zainteresowali się firmą. Warto takie zadanie powierzyć specjalistom, aby zacząć także sprzedawać.
Krok 2 – Zwiększ zainteresowanie użytkowników
Czy na widok przystojnego mężczyzny, który wręcza swojej miłości ukochaną parę szpilek, znajdziemy kobietę, która się nie uśmiechnie? 🙂 Wniosek jest zatem prosty. Jeżeli chcesz zwiększyć zainteresowanie swoich czytelników, stwórz przekaz, który będzie odwoływał się do emocji – wzruszy, rozśmieszy, czasem zszokuje.
Posty powinny zawierać wartość dodaną – jeżeli nie chcesz bazować na emocjonalnych historiach, skup się na swojej wiedzy i dziel nią z odbiorcami. Wizerunek eksperta pozwoli Ci zbudować przewagę nad konkurencją. Udzielaj konkretnych porad, reaguj na komentarze, odpowiadaj na wiadomości. Dobrym rozwiązaniem będzie stworzenie harmonogramu, który usystematyzuje Twoją aktywność z odbiorcami. Musisz pamiętać kiedy, gdzie i za co jesteś odpowiedzialny w danej chwili.
Krok 3 –Reklama Facebook – Zareklamuj się
Jeżeli już zaplanowałeś swoją strategię komunikacji, spraw, aby przekaz dotarł do Twojego Klienta. Narzędzia reklamowe w mediach społecznościowych pozwolą na ścisłe targetowanie i optymalizację reklamy tak, aby osiągać wyznaczone cele. Za pomocą reklamy dotrzesz do swojego Klienta, zaangażujesz go do dyskusji, skierujesz do witryny, a finalnie sprzedasz swój produkt.
- Dobre sposoby na wypromowanie konkursu - 19 sierpnia 2024
- Przeprowadzka biura w Warszawie - 23 lipca 2024
- Używane Laptopy Dell Precision i Dell XPS – Idealne Rozwiązania dla Profesjonalistów - 20 czerwca 2024