Emoji wracają do Google!

Emoji (nazwa wywodzi się od połączenia dwóch japońskich słów, e – zdjęcie oraz moji – postać), czyli popularne internetowe buźki, wracają do Googla! 

Jest to kolejna próba amerykańskiego giganta, która w 2015 roku okazała się niepowodzeniem ze względu na nadużycie przez developerów stron internetowych. Dobrze wykorzystane emoji są bardzo ważnym narzędziem marketingowym stosowanym głównie w social media, które znacząco podnosi jakość wizualną publikowanej treści. Buźki stały się tak popularne, że studio Sony postanowiło stworzyć o nich film!

Specjaliści ds. copywritingu
Kreowanie treści jest dla nas pracą, pasją i sposobem życia, którym dzielimy się z czytelnikami. Tworzymy teksty dostosowane do każdej tematyki – unikalne, angażujące, wychodzące naprzeciw potrzebom użytkowników i prowokujące do dyskusji.
Redakcja

Redakcja Autor

Specjaliści ds. copywritingu Kreowanie treści jest dla nas pracą, pasją i sposobem życia, którym dzielimy się z czytelnikami. Tworzymy teksty dostosowane do każdej tematyki – unikalne, angażujące, wychodzące naprzeciw potrzebom użytkowników i prowokujące do dyskusji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *