Wizerunek w sieci

Bez względu na to, czy chcemy się do tego przyznać, czy nie, zwykle przejmujemy się tym, w jaki sposób mówi się na nasz temat. Sprawa robi się jeszcze bardziej poważna, gdy posiadamy własną firmę lub biznes. Wówczas opinia o marce może ją wywindować, lub wręcz przeciwnie. Jest ona uzależniona od wielu czynników. Może na nią wpływać nasze zachowanie, ubiór, zainteresowania i wiele innych. Współcześnie to Internet stał się najważniejszą przestrzenią tworzenia wizerunku. Od naszej aktywności w sieci wiele zależy, choć często nawet przedsiębiorcy i osoby publiczne nie zdają sobie z tego sprawy, popełniając rażące błędy wizerunkowe. To na internautach leży odpowiedzialność za to, co udostępnią publicznie. Nawet jeśli usunie się niefortunne treści, w sieci pozostaje po nich ślad, na przykład na serwerach wyszukiwarek lub w wersji skopiowanej. Warto więc uważniej lajkować strony, z namysłem dodawać nowych znajomych (którzy mogą nas lub naszą markę niefortunnie otagować) a pisząc komentarze pamiętać o zasadach kultury osobistej.

Profesjonalny wizerunek

Problem wizerunku w internecie to nie tylko to, co publikujemy w portalach społecznościowych, choć są one niezwykle nośne. Równie ważna jest dobra opinia na forum tematycznym oraz odpowiednie rozreklamowanie marki, która posiadamy. Jej popularyzacja to większa liczba klientów, czyli realny zysk. Nie musisz nadążać za nowoczesnymi technologiami marketingowymi, żeby osiągnąć taki cel. Wystarczy, że zatrudnisz fachowców, na przykład z firmy Bariball. Tylko kampania skrojona na miarę twoich potrzeb gwarantuje sukces. Na co można liczyć? Na pewno na doradztwo w zakresie tworzenia wizerunku, który wyróżni twoją firmę w branży. Równocześnie możesz zlecić śledzenie działań e-konkurencji, linki sponsorowane, projektowanie stron, opartych o systemy zarządzania treścią (CMS) czy wsparcie merytoryczne i techniczne. Rozmach zależy od twoich potrzeb i wielkości budżetu, jaki masz zamiar przeznaczyć na te działania. Całość współpracy zakończy analiza działań agencji reklamowej.

 

Artykuł sponsorowany

Specjaliści ds. copywritingu
Kreowanie treści jest dla nas pracą, pasją i sposobem życia, którym dzielimy się z czytelnikami. Tworzymy teksty dostosowane do każdej tematyki – unikalne, angażujące, wychodzące naprzeciw potrzebom użytkowników i prowokujące do dyskusji.
Redakcja

Redakcja Autor

Specjaliści ds. copywritingu Kreowanie treści jest dla nas pracą, pasją i sposobem życia, którym dzielimy się z czytelnikami. Tworzymy teksty dostosowane do każdej tematyki – unikalne, angażujące, wychodzące naprzeciw potrzebom użytkowników i prowokujące do dyskusji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *