Internet rzeczy oraz sieć 5G przyniosły rewolucyjne zmiany w zakresie usług telekomunikacyjnych, do których operatorzy sieciowi muszą się dostosować. Wymagać to może od nich m.in. zupełnego przeprojektowania ekosystemów w taki sposób, by gwarantowały one najwyższą jakość oraz optymalne działanie.
Opierające się na ręcznych procesach ekosystemy stały się nieporęczne, a dodatkowo słabo zintegrowane. Presja konkurencji rośnie, konieczne jest więc przejście do działania i rozwój w obszarze wykorzystywania i zapewniania najwyższej jakości systemów OSS.
Comarch Integrated Assurance – prawdziwy przełom na rynku automatyzacji zarządzania siecią
Comarch Next Generation Service Assurance (NGSA) był ważnym krokiem ku przekształceniu sieciowego zarządzania awariami z formuły tradycyjnej, do nowoczesnych rozwiązań gwarantujących najwyższą jakość komunikacji. To kompleksowe podejście brało już pod uwagę zarówno kontekst klienta, jak i świadczonych usług, czy posiadanych zasobów. Był to jednak dopiero początek.
Comarch Integrated Assurance (IA)
Drugim krokiem był IA, wspierający kompleksowe procesy zapewniania. Mowa tu m.in. o zarządzaniu problemami, incydentami, ale również zmianami. Umożliwiło to agregowanie danych z sieci konwergentnych oraz systemów partnerów. Dzięki automatyzacji opcja ta pozwoliła na skócenie średniego czasu naprawy, a wszystko dzięki integracji samodzielnych aplikacji, takich jak m.in. zarządzanie problemami serwisowymi, usterkami czy testami zasobów i usług.
Comarch Intelligent Assurance & Analytics (IA&A)
W Twojej organizacji kryją się ogromne pokłady wiedzy, które wykorzystać trzeba w efektywny sposób, co odczuje nie tylko user, ale również struktury wewnętrzne. Rozwiązanie Comarch Intelligent Assurance & Analytics to następny, wielki krok w rozwoju, który pozwoli na kompleksowe dostarczanie potrzebnych informacji w chwilach, gdy są one potrzebne. Skróceniu ulegnie także czas naprawy, a samo zarządzanie oparte zostanie na zdefiniowanej strategii.
Co znajduje się w kompleksowym pakiecie oferowanym przez Comarch Intelligent Assurance & Analytics, skierowanego do branży telekomunikacyjnej? Przede wszystkim mówi się tu o kilku kluczowych aspektach, takich jak m.in.:
- fault management;
- performance management;
- platforma test management;
- customer experience management.
System ten doskonale sprawdza się już w przypadku wielu czołowych firm, działającym również na polskim rynku. Dołącz do tego grona i przekonaj się, jak skuteczne są rozwiązania Comarch, wchodzące w skład Intelligent Assurance czy Operations Support System..
- Dobre sposoby na wypromowanie konkursu - 19 sierpnia 2024
- Przeprowadzka biura w Warszawie - 23 lipca 2024
- Używane Laptopy Dell Precision i Dell XPS – Idealne Rozwiązania dla Profesjonalistów - 20 czerwca 2024