Sprzedaż wielokanałowa

Duża konkurencja oraz dynamika sprzedaży to powody, dla których na rynku handlu detalicznego obserwujemy coraz bardziej zaciekłą walkę o klienta. Przedsiębiorcy powiększają więc budżet, przeznaczony na reklamę, która nadal uchodzi za podstawowy sposób pozyskania szerszego grona odbiorców. Tymczasem zachowania klientów można kształtować przez szeroką gamę kanałów handlowych a konkurencję pokonać przy użyciu nowoczesnych narzędzi, ułatwiających zakupy.

Zmiana nawyków zakupowych

Od kilku lat w Polsce notuje się systematyczny wzrost znaczenia handlu elektronicznego. Rynek ten oblicza się na ponad 12 milionów e-klientów. Aż 39% nabywców przed zakupem korzysta z Internetu, jako źródła wiedzy o produkcie, najkorzystniejszej cenie i miejscu, gdzie można go znaleźć. Klienci chcą kupować online, ale szukają opcji jak najbardziej korzystnych dla siebie. Cenią sobie również możliwość telefonicznego uzyskania informacji lub wypróbowania produktu w sklepie stacjonarnym. Możliwość zasięgnięcia dodatkowych informacji o poszukiwanych produktach w sklepie internetowym skutkować może skutkować zmianą decyzji nabywcy na korzyść sprzedawcy.

Technologia PUSH

Odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów jest technologia PUSH, umożliwiająca automatyczne dostarczenie selektywnych danych do konkretnego urządzenia mobilnego lub komputera za pośrednictwem Internetu. Cały proces może odbywać się w czasie rzeczywistym, lub też w określonych odstępach czasu. Jeśli planujesz uruchomić sklep internetowy nie wystarczy na jego stronie umieścić zdjęć z opisem produktu. Skorzystaj z treści multimedialnych i możliwości oceny poszczególnych produktów, zaoferuj różne formy płatności, oraz zróżnicowane sposoby zaprezentowania swojej oferty. Można również adres sklepu zintegrować ze specjalna platformą jak PushPushGo, zadbać o pozycjonowanie naturalne (SEO) oraz reklamę płatną w wyszukiwarkach (SEM). Innymi źródłami promocji mogą stać się również porównywarki cen, portale aukcyjne czy wirtualne galerie handlowe.

 

 

Artykuł sponsorowany

Specjaliści ds. copywritingu
Kreowanie treści jest dla nas pracą, pasją i sposobem życia, którym dzielimy się z czytelnikami. Tworzymy teksty dostosowane do każdej tematyki – unikalne, angażujące, wychodzące naprzeciw potrzebom użytkowników i prowokujące do dyskusji.
Redakcja

Redakcja Autor

Specjaliści ds. copywritingu Kreowanie treści jest dla nas pracą, pasją i sposobem życia, którym dzielimy się z czytelnikami. Tworzymy teksty dostosowane do każdej tematyki – unikalne, angażujące, wychodzące naprzeciw potrzebom użytkowników i prowokujące do dyskusji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *