Długotrwałe strategie czyli marketing afiliacyjny

Mimo, że marketing afiliacyjny (znany również pod nazwą marketingu partnerskiego) jest jednym z najstarszych narzędzi e-marketingowych, nieraz budzi niewłaściwe konotacje. Bywa odbierany jako sposób na wyciąganie budżetów od firm czy też klientów w celu pozyskania potencjalnych, nowych odbiorców. To tworzy bariery, zniechęcając firmy do postawienia na konkretne rozwiązania. Prawda jest taka, że marketing tego typu jest mniej rozpoznawany medialnie niż na przykład reklama w wyszukiwarce Google’u czy marketing, nastawiony na działania w mediach społecznościowych.

Przemyślane strategie

Nowe technologie afiliacyjne dają możliwość dynamicznego i elastycznego zarządzania kampaniami. Jednak planując strategię, warto dokładnie rozważyć każdy krok, gdyż nieprzemyślana decyzja może zahamować program budowy marki, tworzony przez lata. Po stronie klienta lub też afilianta powinna więc znajdować się osoba, która nadzoruje działania marketingu partnerskiego. Warto szukać fachowców, którzy zdobyli na rynku już swoją renomę. Można skorzystać z oferty firmy solutions4ad.com, która zajmuje się dobieraniem odpowiedniej technologii oraz kompleksową obsługą wszystkich procesów jak technologia, zarządzanie siecią, wiedza, outsourcing, czy wdrażanie dedykowanych technologii dla klientów na podstawie własnego programu partnerskiego. Firma jest także jedynym w Europie partnerem Post Affiliate Pro.

Stabilny zysk

Jeśli liczysz na duże zyski wiedz, że nie przychodzą one małym kosztem. Nie inaczej jest w afiliacji, która wymaga zainwestowania czasu i pieniędzy w celu uzyskania stabilnego i opłacalnego kanału sprzedażowego. Jest to działanie długofalowe, które nie opiera się na jednorazowej kampanii reklamowej. Sprawnie prowadzona afiliacja będzie wspierała budowanie wizerunku na przykład ułatwiając odbiorcom powrót na witrynę marki poprzez wyrabianie w nich potrzeby zakupu czy wykonania określonego zachowania. Pośrednio wpłynie ona na zwiększenie sprzedaży, chociażby przez zapoczątkowanie ścieżki sprzedażowej. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji sprawdź: Marketing Afilacyjny.

 

Artykuł sponsorowany

Redakcja Autor

Specjaliści ds. copywritingu Kreowanie treści jest dla nas pracą, pasją i sposobem życia, którym dzielimy się z czytelnikami. Tworzymy teksty dostosowane do każdej tematyki – unikalne, angażujące, wychodzące naprzeciw potrzebom użytkowników i prowokujące do dyskusji.

Komentarze

    Copywriterexpert

    (26 maja 2017 - 14:25)

    Z takiej strategii to i ja chciałbym w pełni skorzystać. Myślę, że w branży Copywritingu również znajdzie szerokie zastosowanie 🙂 Pozdrawiam!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *