Sprawdź, jak usunąć negatywne opinie z Google

Z pewnością każdy z nas słyszał powiedzenie, że zadowolony klient powie o firmie trzem znajomym, a niezadowolony 10. Niestety krytyka to coś, co jest wpisane w prowadzenie biznesu, dlatego nie powinniśmy się ją za bardzo przejmować, dopóki nie wpływa ona w istotny sposób na funkcjonowanie naszego biznesu. Nie oznacza to, że jeśli na temat naszej firmy krążą w sieci negatywne, a tym bardziej fałszywe opinie nie należy nic z tym robić. Reputacja naszej firmy jest bardzo istotna w Internecie, ponieważ klienci, którzy nas nie znają, będą się kierować wyłącznie opiniami na nasz temat. Problem pojawia się, gdy w wizytówce naszej firmy znajduje się sporo negatywnych komentarzy, które czasem mogą nie mieć nic wspólnego z prawdą. Podpowiadamy jak usunąć negatywne opinie z Google.

Jak usunąć negatywne opinie z Google – dostępne rozwiązania

Negatywne opinie naruszające zasady publikowania komentarzy w sieci są automatycznie usuwane przez Google, jednak problem ten jest tak ogromny, że nie zawsze Google jest w stanie od razu wychwycić i usunąć taką opinię. Dlatego, jeśli w wizytówce swojej firmy widnieją niesłuszne, łamiące regulamin komentarze możesz je usunąć za pośrednictwem Google, bądź jeśli nie przyniesie to rezultatu poza nim. Jeśli chodzi o pierwszy sposób, to należy zalogować się do Google Moja Firma, znaleźć swoją wizytówkę, a następnie kliknąć zakładkę opinie i zaznaczyć tę, którą chcemy usunąć, a następnie wybrać opcję „Zgłoś naruszenie zasad”. Należy określić powód dla jakiego ma zostać opinia usunięta i w ciągu 4 dni powinniśmy otrzymać odpowiedź czy nasza opinia zostanie usunięta. Jeśli nie przyniesie to rezultatu, warto skorzystać z firm, zajmujących się zarządzaniem wizerunkiem i reputacją firm w Internecie. Wśród ich usług znajdziemy również usuwanie negatywnych opinii z Google. Pełną ofertę znajdziesz tutaj: jak usunąć negatywne opinie z Google.

 

 

 

 

Redakcja Autor

Specjaliści ds. copywritingu Kreowanie treści jest dla nas pracą, pasją i sposobem życia, którym dzielimy się z czytelnikami. Tworzymy teksty dostosowane do każdej tematyki – unikalne, angażujące, wychodzące naprzeciw potrzebom użytkowników i prowokujące do dyskusji.